Jag har inte orkat bara...

Har inte orkat logga in på bloggen, vet inte heller om jag är så sugen på att fortsätta skriva... vi fårse...

Älsklingen har nu blivit 6 månader och fått sin första tand i underkäken, tand 2 är oxå påväg upp...


syns lite i varje fall...




dregglar gör vi extra mycke nu...

Även min kära bror och hans tjej Louise har kommit hem ifrån Norge nu, sååå gla att ha dem hemma igen, kan inte bli bättre:)


Louise och Alexander första träffen:)


Morbror och Alexander:)

Hade en överaskningsfest för dem i fredags, så då gjorde Alexander debuten att sova över hos mormor och morfar.... Han hade vart jätte snäll, sov hela natten och vakna vid 06.00, lagomt till morfar kom hem från oss;)...
Tur att han fick vara där för mamma var lagomt sleten efter fredagskvällen.... var ju även på vårfest med jobbet lördagen innan, så det hade knappt gått ur kroppen på mej, inte van längre! Men roligt hade jag båda tillfällena i alla fall:)


Godingen med favoritapan han fått av Cissi:)

Idag har vi vart på 6 månaders koll.... har inte vart där sen 17 januari, så nu var det riktigt roligt att se vad som hade hänt... visste dock inte att han skulle få 2 sprutor i vardera ben, stackaren... men skrek under tiden de stack, knallröd i ansiktet, sen log han åt dem när det var färdigt... konstiga unge;)

När jag kom hem och satt och gav Alexander välling såg ja en bil svänga ner på uppfarten, och om jag blev glad när jag såg Karin kliva ur bilen... äntligen fick ja se hennes söta Julia:)



Tack för du kom förbi gumman, kommer snart till dej!

Hoppas alla mår fint, nu ska ja sätta mej en stund till ute i solen innan tussen vaknar!


Pöss!


Kommentarer
Sara

Jag hoppas att du bestämmer dig för att fortsätta att blogga, skulle sakna dina inlägg!

Så gullig tand Alexander har fått, Cornelia har också fått två stycken, men jag har inte lyckas få med dem på bild än.

2011-05-09 @ 19:34:41
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Fia

Va kul och se ett inlägg! :)

Verkar som att ni myser mest hela tiden! :) Göttit det! :)

Kram från oss!

2011-05-09 @ 20:31:00
URL: http://fisfia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0