ensam kväll...

Min kära man är å jobbar, fick precis ett samtal av han att det kan bli jätte sent... men ett + är att han förmodlingen tar helgen då:)... Skönt att kunna jobba in så:)

Jag å brorsan har vart ute och gått nu i eftermiddag... innan tog vi kaffe med min farbror, jätte skönt att sitta ute och njuta...


Dick & Marcus..


Brorsan..


Alexander lekte med ett glassfodral och blev hysterisk när det åkte ner på marken;)


Toya är sååå intresserad av flygfän i alla dess former:)



Fårse om pappa kommer och ser hockeyn med mej... mamma är på mingel med jobbet så ikväll skulle det ju passa suveränt när vi båda är gräsänklingar;)

Så glad att ha min familj så nära, de betyder så mycke och för mej är det jätte viktigt att ses ofta... så då passar det ju bra att bo "grannar".... Så har det alltid varit och kommer alltid förbli:)

Vad ska ja göra imorn? Inte en endaste aning... Marcus och jag ska i alla fall ut och gå och är Andreas hemma kanske han följer med oxå... Vi ska utforska en skogsväg som ligger en bit bort här och ta tid så vi ser hur länge den tar att gå:)

Ha en fin kväll!

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0