Strömming med mos...

ska jag äta med mamma idag på lunch:) ska bli mycke gott... Igår festade jag på smoohtie som ja gjorde på hallon, mixade frukter, en halv banan och mjölk... mycket gott!



Alexander har blivit lite förkyld så han sov inte alls bra inatt, vaknade vid 23.00 igår, låg och vred och vände sig hela tiden, och lät tät i näsan, stackaren... men det går ju så mycke förkylning nu så det är inte så konstigt!

Åt lite majskrok igår också...




lite kletig jag....


Min bror Chris och Lovelia kom hit vid 13 tiden, eller de var rättare sagt här när ja kom hem, mötte Chris med barnvagnen för Lovelia sov, så vi tog oss en promenad med de små:)

Alexander`s förkylning har fortsatt under dagen, jätte snuvig lilltussen, så då åkte nässugen fram förut, släpper ju för en stund i alla fall... Men han har myst med morbror en del idag...




gosiga:)

Sofie kom strax efter 16.00, jätte kul att träffa henne igen, var ett tag sen! Hon hade med en sååå fin Alfons Åberg bodie till Alexander i strolek 74, så det blir kul att använda sen...


Det fina blå glansiga pappret var mest uppskattat från Alexanders sida:)

Och han var sååå trött...



Förut ringde Karin mej:) Gud va gla jag blev att höra från henne... fick höra lite hur allt gått till under förlossningen och hon hade allt annat än en rolig förlossning, tycker synd om dej gumman:( men glad att ni mår bra nu! Syns snart!

Imorn åker min mamma till sälen med en del av sina arbetskompisar, så ja ska försöka hinna dit till möran innan de åker... såhär go var hon igårkväll till hockeyn:) det är visserligen en rätt vanlig syn:)



Nej nu ska ja titta på tv:n, imorn är det äntligen torsdag:)

Puss!



Kommentarer
Marcus

Den bilden på mamma känner man ju inte igen, VARJE gång detsamma :)

2011-03-23 @ 21:32:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0