Promenad och Stall!

Har jag och tussen avklarat för dagen, nu står han och sover i solen utanför köksfönstret, ser lagomt skönt ut:) Här är allt bara bra, pigg och fräsch;) igen! Lilla älsklingen är sååå go...



Igår hjälpte han till att skala potatisen som vi skulle ha till den bedrövliga fisken jag hade köpt!



Skickar lite fisk till dej Marcus,:)

Som sagt imorn är det träff med föräldragruppen hemma hos en för att äta lunch, ska bli kulit:) Klockan 12 är det sagt och vid 9.30 ska Andreas till tandläkaren och även hans mamma och pappa kommer ner imorn igen.. får inte glömma och säga till dem att jag ska vara borta vid 12, för jag antar att Alexander är den de vill träffa mest såklart, så de kommer säkert efter 12 nån gång i så fall:)

Imorn kväll ska vi köpa hem räksmörgås från Drott i stan, ska bli mumsigt... och lite vitt vin på det så är kvällen gjord! Ska även åka och köpa byrån i helgen som vi ska ha i Alexander rum, blir en med 6 stycken lådor i från ikea, Hemnes heter den, svartbrun!

Såhär trött var tussen efter vår bilfärd igår, såå skönt att åka bil!


inge tjock om kinderna...

Ha en fin dag!

Pussar och Kramar fån oss!





Kommentarer
Marcus

Kan han redan stå ? :D:D..

2011-03-03 @ 21:01:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0