Olustig känsla...

har ja i kroppen nu när jag är själv... lite halvt gråtfärdig hela tiden... var ju så längesen jag var helt själv hemma hela veckan:( löjlig ja är, ja vet men inge roligt alls!

Karin har vart hos oss idag, alltid lika trevligt och hon hade köpt med en varsin sallad från Oliven till oss:) såklart hade jag lyckats äta precis innan hon kom hit, men det blev en god kvällsmat att se fram emot! Tack gumman du är så go!

Toya är helt färdig efter Nessie och hennes lekstund så nu sover hon gött på mina fötter:)..

Alexander somna redan vid 18.30 idag, orka inte krångla med att försöka hålla han vaken idag, inte upplagd för det idag. Vi har vart hos pappa i 2 omgångar och imorn kväll om jag har rätt kanal kommer de och håller mej sällskap till hockeyn sa han... Dagen imorn startar med babyrytmik för oss... ska bli kul!



Alexander badades innan pjamasdags, men det var inte kul idag... det kan ju inte vara bra jämt!
Pratade nyss med Andreas och de får bo i nån stugby medans de jobbar i Huddinge, verkade vara fräscha stugor med en del kanalutbud och det är ju alltid uppskattat när man ligger borta...



Godnatt från oss...

Puss och Kram!


Kommentarer
Sara

Jag förstår att det är jobbigt att vara hemma själv, men jag tycker att du gör det riktigt bra.



Kram

2011-03-08 @ 20:03:56
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0