Magsjuk...

Så roligt har det vart sen söndagskväll... Idag mår jag bra i alla fall... Behövde endast spy 2 ggr om nån är intresserad;) sen mår man ju allmänt dåligt, så min älskade man har vart hemma och tagit hand om Alexander för det hade ja inte klarat...

I fredags var ju Alexanders farmor och farfar här och han fick bland annat en basker som var något för stor men sååå fin, så en i mindre storlek ska inhandlas:)



Han har ju även fått hem sin nya overall, syns lite dåligt på bilden men man kan ju få en uppfattning! Har även vunnit en på tradera för 66 kr som är som ny, lite andra mönster och färg på den så det blir kul att byta med, den ska vara som ny...


Tussen min...

Annars är allt bra... skulle ju haft besök här igår som jag fick ställa in tyvärr, vi har bara pratat på att ses sen vi flytta in i huset för 4 år sedan, så det var ju dret! Men men inget att göra åt!

Hur mår alla där ute då?



Puss!


Kommentarer
Karin

Usch, stackare! inte roligt att va dålig o mindre kul att spy! =( Har Alexander o Andreas klarat sig? Puss

2011-03-01 @ 11:17:27
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com
Marcus

Jag och Louise mår bra, ska ta mig en köpp kaffe o spela lite om jag kan, internet är ju så dåligt så har knappt kunnat spela på 4 månader nu =) skit roligt!

2011-03-01 @ 12:21:21
cissi

Va vidrigt med magsjuka =( stackars,stackars fina du.

Krya på dig pussar o kramar från lilla mig <3

Boiboi lilla sötnosen är så sööööt o fin. Pussa på godingen från mig

2011-03-02 @ 20:19:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0