Nyköpt!!

Äntligen har jag fått tummen ur och inhandlat en ny bilbarnstol som passar från 9kg-36kg så då vet man att man har den ett bra tag... Mycket nöjd med mitt tradera köp! OBS: Bilbarnstolen kommer från ett företag så den är oanvänd!







Som ni ser så drar man upp nackstödet efter vad de växer... Denna gav jag endast 774:- inklusive frakt! Var in och läste omdömena på säljaren och de hade sålt nåt grymt med varor och endast postivt allt! Så ja får lita på detta!

Ikväll la jag Alexander vid 18.45... han var inte värst trött men hade under promenaden sett jätte trött ut så jag förstod att han behövde sova... Även pappa och Lovelia var med på promenaden... vi mötte en gammal kompis till mej Johan som var ute och vände hö på gärdena:) Botti tyckte det var mycke spännande med traktorn:)


På morfars arm..


Johan...


Sååå spännande:)


Lovelia var lite fundersam.

Det var såå gött ute, lite kvalmigt men ändå gött! Efter promenaden stannade jag Toya och Alexander till hos vovven Benjamin så hon fick rusa av sig det sista... och OM hon är trött nu:) Så skönt tycker hon!


såå go.

På onsdag har pappa beställt tid för oljemassage åt mej vid 11.00, ska bli skönt... Fick ju presentkort av mamma och pappa när jag fyllde år på 2 ggr, så nu ska jag använda den sista... trycka rätt min rygg lite;)

Ska även med Chris och Lovelia till mariebergsskogen nån dag oxå, fårse vilken om det blir onsdag eller torsdag... för jag hade tänkt mej en lunch på stan efter massagen så vi fårse hur det blir!

Sov gött alla, lägger ut en sista bild på ett par underbara blommor som jag var tvungen ta kort på uppe hos Benjamin...


Fina va?

Kramar från oss....


Kommentarer
AnnaMalin

Å, bra tips där gällande bilbarnstolen...! Ska kika in Tradera. Vad hette företaget?



Kram!

2011-06-27 @ 23:00:58
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Fröken M

Tradera är kanon och jag är säker på att det är en toppen stol !

Det är tur att man kvicknar till ganska fort efter en blöt kväll - nu är jag som ny igen, men sugen på alkohol ? NÄÄÄÄE :)

kram

2011-06-28 @ 06:07:18
URL: http://frokenmela.se
Fia

Ojojoj vad tiden går fort och vad stor han har blivit! :)

Hoppas allt är bra med er och att ni hade en toppen midsommar! :)



Njut av ledigheten! :)



Kramar från oss!

2011-06-28 @ 20:27:46
URL: http://fisfia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0