Lördagsmys i soffan...

Åh, va skönt det är att sitta med täcket i soffan och bara njuta... Har precis ätit lite sallad som jag gjorde tidigare idag, mumsigt.. nu blir det lite kaffe inga fel det heller:)

För ett par veckor sen var jag och hälsade på min arbetskompis... jätte mysigt, oxå fick ja hälsa på hästen som hon hade inhyrd här för lite mer än ett år sen... en häst ja verkligen fastna för, gör go... tyvärr blev det inga bilder på henne, men på Alexander och hennes barn.. Den äldsta pojken grejade med Alexander hela tiden:) så go


Theo och Alexander myser under fikat.


Adam, Alexander och Theo:)


Ett skratt förlänger livet sägs det....


Adam och Linda..

Det bjöds på kaffe och massa gott... och stället de var på var helt underbart... precis min smak!

Jaha, helgerna går riktigt snabbt, redan lördag idag och snart dags för Andreas att ge sig av till Hällefors igen:( matlådornas dag är det imorn... då lagas det för hela veckan... Helst sent på kvällen, alltid roligt att stå med det, det sista man gör på kvällen.... NOT!

Imorn ska en ny dammsugare inhandlas... har en gammal ulv nu som vi bytt ut delar på ett par ggr, men nu sa ja att det räcker... va fasen, jag dammsuger golvet varje dag, undantag ibland... men eftersom vi har 2 hundar och 2 katter inne så kan ni ju räkna ut själva hur det ser ut här om man inte dammsuger varje dag... så imorn blir det en ny! WEHOO:)

Nope, nu blir det tv:n för mej... ha en fortsatt fin helg allesammans:)

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0