mysdag...

Idag fick vi trevligt besök av Gisela och Emilia! Vi drack kaffe och myste på filtarna på golvet!


Tyvärr lite suddigt... Emilia är så duktig och sitter hon med:)


jätte kul att greja med min fina bil!


mitt dreggelbarn:)

Alexander fick följa med mormor och morfar och handla... Morfar ville sååå gärna ta med han, ville nog överraska mormor att han var med för de skulle mötas upp vid affären... Konstigt det känns att vara helt själv... men nog behövligt för det händer nästan aldrig... Behövs nog extra mycke med tanke på att Andreas är borta hela veckorna så det blir ju ingen avlastning direkt... men jag tycker det går så bra ändå!

Andreas ringde och ville att ja ska hämta han uppe i Hagfors redan ikväll för de hade åkt hem tidigare än tänkt, så dit bär det av sen!

Ha en bra fredagskväll!

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0