Kalas!!

Nu har vi kommit hem från kalas hos Lovelia! Jätte mycke gott fika (som alltid!) och trevligt att träffa alla! Vi hade köpt en pyamas till henne med " I drömmarnas trädgård" på och en liten hjul-lastare... såg att hon tyckte Alexanders traktor var så rolig så då köpte jag nåt liknande till henne!

Fasters tuss!



Efter kalaset hade alla killar planerat att ta med Chris ut eftersom han blivit pappa igen, så gissa om han blev överraskad... samma som de gjorde för Andreas när vi fick Alexander! Är tydligen en gammal tradition inom våran släkt i alla fall, vet inte hur det var runt om förr...

Men då var det så att mamman oftas låg inne på BB 1 vecka och då tog alltid grabbarna en kväll på krogen och firade den nyblivna pappan... rolig grej tycker jag!

Nu väntar jag på att man ska införa samma för oss så vi blir utlurade oxå:)

Alexander är jätte förkyld, otroligt snorig oxå rinner det ur ögonen... lillen då..


Men lika gla ändå... nästan!


Innan det var dags att äta välling å sova natten..

Fårse hur det går inatt, han var vaken en del inatt, och då förstod jag imorse att det var förkylningen som hade brutit ut.. inte lätt när man inte kan andas som man ska.


Med morfar utanför stallet igår, lite stor jacka på sig, det är min sen jag var liten:)

Vi har även njutit så fort det vart fint bak vid poolen...


I blöjan såklart och i skuggan!


Matilda myser oxå på filten...

Till veckan är det fullt upp... vi startar måndagen med att få hit farmor och farfar från Hagfors, jätte mysigt! På tisdag ska vi få se Karins nya lägenhet... åååå va ja längtar och på kvällen sen är det spårkursen... Onsdag, torsdag och fredag ska vi planera allt annat som är inbokat men ingen dag bestämt så vi tar de dagarna som de kommer... Kanske stan för mej och Andreas på onsdag kväll.. fårse hur det blir!

Nu kommer mamma snart, vi ska dricka lite vin och se på tv:n

Puss å kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0