biltur...

Idag fick det bli en biltur till Hagfors i stället för mammaträffen med tjejerna... Andreas behövde skjuts dit för det är därifrån de åker när de ska till västerås... och till lördagen ville han att vi skulle hämta honom för han är säkert inte så pigg då;)... jätte tråkigt för meningen var att vi egentligen skulle träffas igår men ändrade dag pga vädret... så blev det såhär,,, typiskt! Hade ja vetat det så kanske vi kunde träffats imorn... ja ja så är det!

Älsklingen tyckte det var skönt att åka bilen...


va gör du mamma?



Har precis jagat den lille stollen i gåstolen för han fick tag i nåt papper som låg på hyllan, och det ska såklart in i munnen! Han märkte direkt när ja reste mej att ja var påväg... så benen sprätte på han och han gapskratta när ja kom emot han.... Försökte fly den lilla busen!

I går var det min lilla Toya som fyllde hela 2 år! Jag minns som om det var igår några av de bästa stunderna i mitt liv när jag fick henne...


Hälsade på henne nästan varje dag efter jobbet..


♥Går inte beskriva i ord va gla jag var...♥


Det syns en fläck i pannan på henne, den märkningen gjordes när vi valde ut henne så hon inte skulle lova bort henne till nån annan...


Här har hon flyttat hem & hjälper mamma att plantera!


Den första måltiden....

Tänkas att hon kan ha blivit såhär stor nu....


2 årstårtan...


Kan ja inte få smaka lite?


" Mormor " tog en bild på henne igår ute på trappen när vi drack ett glas saft;)

Tänk vad underbart det är med djur... de ger mej så mycke i livet....

Vi ska åka och hälsa på Chris med familj runt 4 tiden ska bli trevligt... men först ska vi titta upp till Benjamin så Toya får leka lite!

Ha det bra!

Kram Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0