Tjohej!

Äntligen fick ja till det så ja kan blogga från mobilen igen... Var nåt med nån inställning! Inatt var det lite annorlunda.. Jag prata med mamma å pappa igårkväll sent och de berätta att de hade landat,,, de fråga hur allt var och ja skröt med vad bra Alexander sover på nätterna, men sa att det är inget ja vill hoppas för mycke på varje natt får då blir det säkert inte så, å varje gång jag sagt så vaknar han tidigare! 03.13 inatt ville tussen ha välling, dock är inte det dåligt med tanken på att han somna 19.45.... Sen vakna han vid 05.30 och ville endast somna om till 06.30 då han vaknar på mej å gallskriker, precis som nåt skrämt han stackaren... Tyckte så synd om han... Gick hem till mamma å pappa tidigt å dammsög å skura golvet.. Eldade även eftersom det var jätte kallt nu när de inte vart hemma å eldat... Gjorde även middag till oss, som vi åt senare. Åh va gla ja blev när de kom hem, bruna som pepparkakor var de;).... Alexander å ha låg och myste framför brasan så ja såg inte bilen när den kom, men hundarna reagerade däremot och de blev oxå jätte glada.. Alexander blev lite ledsen när pappa bar honom, fick sin superledsna min, men gick över fort när det gått ett tag.. Mamma blev han oxå jätte gla att se, nu kan han få dansa igen, mysigt det!! Alexander fick ett par jätte fina jeansshorts, jag fick en spegel att ha i väskan, en strandklänning, 2 jätte fina elefanter med värmeljushållare och Andreas fick en t-shirt jätte fin! Idag har ja endast gått 9705 steg enligt stegräknaren, men glömde sätta på mej den direkt imorse så ja vet att ja kom upp i 10000 steg i alla fall... Men det är för dåligt! Hoppas alla haft en bra dag! Sköt om er! Puss


Kommentarer
Karin

Va duktigt och snäll du är! Kan tänka mig att det va uppskattat att komma hem till! =) Puss

2011-01-31 @ 22:05:25
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0