Stegräknare på!

Ja då starta jag dagen med att sätta på mej stegräknaren... mamma och pappa har köpt en dyrare variant till mej så man kan ha den i fickan eller runt halsen, vart det nu passar... så ja känner mej trygg att den räknar rätt...

Detta åstadkom jag idag...


Inte så dumt...

Det motiverar mej att gå mycke... Jag tog långrundan + lite till idag, sen är ju resterande vardagsmotion + när jag är ute i stallet... men alla steg är nyttiga istället för att sitta på soffan, och jag orkar inte sitta inne när det är gött ute...

Imorse fick ja syn på Alexanders hand när han låg och åt mat...

Rock N Roll:)



Det ska börjas i tid!
Vi har vart och köpt hissgardiner till vardagsrummet idag, blev bra när Älskling hade skruvat upp dem.. roligt med lite nytt, behöver även köpa 2 kappor till fönstren, ska använda hissgardinerna om solen ligger på när vi har på projektorn, blir inte så jätte braa bild då...

Alexander är otroligt facinerad av sina händer, de är såå spännande och idag greppa han även tag i pinguleksaken han har som skallrar, och slog några gånger fram och tillbaka...




Den är god att äta på oxå:)

Inatt sov han från klockan 20.00 till 04.30 då gick jag och gjorde välling och bytte blöjan sen myste vi ner oss i soffan.. han somnade sen om till strax innan 08.00.. och ja var helt färdig när jag vakna då, hur det kan vara fast man får mycke sömn...!?

Jippie, imorn kommer mamma och pappa hem, och OM ja längtat!! Ska bli sååå roligt att se dem! De betyder så mycke för mej.. Vi har alltid stått nära varanndra i vår familj och det har alltid känts tryggt, även om man bråkar ibland och blir sura på varanndra.. ♥Jag Älskar dem så, Mamma, Pappa, Marcus och Chris♥...

Imorn ska tussen och jag greja hela dagen.. vi har mycket att stå i, fårse hur jag ska få ihop allt...

Sköt om er och jag vill gärna veta vilka fler är;)...

Puss!



Kommentarer
Sanne - Mamma till Lykke

Haha vad söt :)

2011-01-31 @ 09:07:54
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Fröken M

han är verkligen GALET söt !! kram

2011-02-01 @ 14:23:16
URL: http://frokenmela.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0