Nappar!

Nu har napparna anlänt som jag beställde med Alexanders namn... blir fint dä!



Här hemma eldas det för fullt, kyler ner fort när det blir kallare, men det är mysigt å elda så det gör inget!
Vet inte vad som hände med texten nu, kom åt nån knapp, som ni såg igår så kom ja åt så det låste sig på kursiv stil, vad händer????

Här är min 500 kronors vagn....


Fint jag har hundkopplena!




En smart grej, så han kan ligga å titta ut...

Hoppas alla har det bra, inatt sov tussen mellan 21.00-01.20 fick lite mat, sov till 05.45 åt lite till, sen gick vi till soffan vid 7 tiden...

Snart ska vi ut å röra på fläsket...

Puss!



Kommentarer
Sara

Vilka fina nappar, var har du beställt dem ifrån?

2011-01-13 @ 16:42:55
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0