Kliar det?

Den senaste veckan har älsklingen börjat dreglat och vill bita på allt han kommer åt...
När han får tag i ens hand så drar han den till munnen direkt och "gnager" på den, tar i som bara den!


sååå gött!


Cissi observera mina fina byxor;)

Att man kan älska någon så mycke att det inte går att beskriva i ord, man kan inte mer än smälta när man ser detta glada ansikte... han får en på så bra humör och gissa om ja vart full i skratt många gånger när tandköttet kommer fram och ögonen blir som 2 streck, så lycklig!

Han sitter jätte ofta och kollar på Andreas om han sitter i andra soffan, och bara ler som bara den, utan att Andreas ens tittar på han... jag har sagt att det är för han har så konstig dialekt, inte undra på att han stirrar;)

Vi köpte ju även en FBK dräkt som vi invigde till matchen sist, sååå go, men mindre roligt att vara med på bild...





Jag kan väl vara lite gla då....



♥Puss♥


Kommentarer
Karin

Aww, blev han lite blyg på sista bilden sötnosen.. =)

2011-01-17 @ 17:11:30
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com
zandra

gud jag såg honom ju förra veckan men på bilderna ser det ut som de va flera veckor sen. sötaste skrutten i världen!!

2011-01-17 @ 21:26:46
Sara

Cornelia har också börjat att dreggla jätte mycket nu och vill säta allt i munnen. Jag trodde att det skulle börja senare när tänderna börjar komma, men det kanske är vanligt att det börjar när barnen är kring 2 månader.

Jag måste till stan och försöka hitta lite dreggel lappar (scarfar)

2011-01-17 @ 21:33:45
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Cissi

Goding <3 vilken sötnos o så fin i fbk tröja...men så snygga gråa mysbrallor du har,säg inte att dom hänger löst i röva oxå ;) puss på er godingar

2011-01-18 @ 21:02:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0