Imorn kommer bilder...

Har vart dålig på att lägga upp bilder, så det kommer ett gäng imorn..
Idag starta dagen med att dammsugaren åkte fram och en snabb städning av resterande av huset.. Martina och Benjamin skulle komma runt 12 tiden så man vill ju plocka iordning lite innan, och med 4 pälsdjur inomhus så behövs det dammsugas MINST en gång om dagen helst 2..

Kristian kom lite innan Martina så vi tog oss en kopp och tölade, Alexander var vaken och pigg hela tiden.. Martina och jag tog oss en liten promenix i det fina vädret, bäst att passa på när solen lyser.. Sen var det bara att snabbt mocka iordning i stallet för min farbror skulle komma ut också... med andra ord, en massa folk hela dagen.. så nu känner ja bara för att vara själv imorn, kaffe dricker man massvis med, men det blir ja aldrig trött på...

Kan tyvärr inte skriva mer nu för min son trilskas med att inte somna idag..

Puss!


Kommentarer
zandra

ni har ju som öppet hus hemma. stäng av mobilen och lås dörren och mys med prinsen och vovvvarna!! det behöver du/ni

2011-01-25 @ 07:47:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0