Gomorron från oss!

Inatt sov vi 23.30-06-30, anledningen att jag somna så sent var att mamma och pappa hade Tommy här till 00.30 så vi satt å prata och såg film, och denna gången ville ja vara med, inte sova!



Nu har jag precis ätit välling och mamma har lagt tillbaka mej i vagnen, där snussar jag med snutten och nappen för jag var lite trött igen..
Andreas ringde jobbet imorse och hörde om han behövdes... och det gjorde han inte idag:), så vi får mysa idag med! Han vill nämligen ta ut en semestervecka, men de visste inte om det var mycke å göra, så chefen skulle ringa under dagen och berätta hur resten av veckan skulle bli.

Nu ska vi ta oss en kaffe kopp!


En av de fina pyamaserna jag fick av Karin:)

PUSS♥


Kommentarer
Mia

Hej där!



Vilken liten snos ni har:) Inte klokt vad fort tiden går..



Hoppas ni mår bra.



Får du lust för en fika så hör av dig. Kul när barna börjar få lite utbyte av varandra o bor i samma område:)



Kram

Mia

2011-01-10 @ 10:15:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0