Finbesök!

Japp idag får vi fin besök av Nessie och Karin och eftersom jag är urdålig på att baka så bar det av till ica imorse... Tog ingen kundvagn utan bar Alexander i bilbarnstolen, det gör jag inte om för hjälp vad tungt det var.... oftast är det ju både jag och Andreas som åker iväg till affären och då kan vi bytas av... nej aldrig mer!

Innan tog vi oss en tur i vagnen... Han fick använda den fina mössan han fått av Martina och Benjamin...





Så somna vi en snabbis...



Jag har precis dammsugit, la Alexander i vagnen så han fick titta på sin laban leksak, trodde aldrig han skulle somna när jag greja och stod i, var och titta på han några gånger och när ja hade dammsugit köket hade han slocknat tussen, så go... Perfekt att han gör det nu så han är pigg när Karin kommer, för han har alltid lyckats sovit när hon kommer hit, så nu kanske han är vaken när hon anländer:)

Sen idag blir det promenad om inte vägen är allt för jäklig, såg att de hade strött på lite mer sand...

Ha en skön dag!

Puss å Kram!



Kommentarer
F

Va söt han är =) Kram

2011-01-18 @ 16:07:03
URL: http://langtarsa.blogg.se/
Cissi

Boiboi...åh vad jag blir till mig för han är ju världens finaste gullunge <3

2011-01-18 @ 21:06:28
Sanne - Mamma till Lykke

vilken sötnos :)

2011-01-24 @ 12:46:59
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0