Farväl...

Idag åker mamma och pappa till Thailand, inte ett dugg avundsjuk är jag... är ju så roligt med mörkret och kylan.. Men det går i alla fall åt rätt håll nu, så det är ju skönt!

Idag är det hockey och Alexander ska få inviga sin FBK sparkdräkt vi köpte igår, den ska han få ha varje match, blir han nog fin i tror jag..

Här kommer lite bilder sen Karin var här med Nessie och hälsade på, jag har inte hittat kabeln till systemkameran förrens idag..


Nessie är ingen fegis hon... Och underbara Karin är så fin:)


Nu äter ja upp dej...

Det tar år och dar för mej att ladda upp bilder för det ligger så mycke på datorn så jag måste rensa den lite... Ska försöka med det under dagen, så ska ja lägga ut mer bilder...

Alexander ligger och sover middag, när han vaknar ska vi gå ut på en promenad med vovvarna, var ut en sväng i morse men det var jätte rått väder, fast det bara var -6 grader.

Igår kväll somna han 23.00 och vakna 05.30, jätte gnällig var han, tror han hade ont i magen, men efter en stund när jag hade vaggat honom somna han på mitt bröst, så kunde jag lyfta över han sen. Sov sedan till 09.00 imorse, då gick vi och tog ut hästarna också blev det frukost!

Ha en skön dag!

Ps: Thaibuffèn var super igår:)

Puss!



Kommentarer
Karin

Hihi, det ser ut som att det är jag som snusar! =) Snart får jag krama på er igen.. Puss o kram

2011-01-16 @ 20:06:38
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0