Brio Bed Rocker!

Eller såkallade Vyssan Lull tassar ska beställas inom kort.. Man skruvar på dem under spjälsängsbenen så kan man gunga sängen, perfekt när de bara vaknar till och gnyr...

Bed Rocker, BRIO (Vyssan Lull tassar) Oanvända

Finns i flera olika färger, rosa, grön, vit och svart.... Jag var med och bjöd på ett par på tradera som var oanvända, men de kom upp i över 300:- utan frakt, som tur var hade ja kollat upp innan jag fortsatte att bjuda, vet att de finns för 297:- fraktfritt från ett företag, så det tar man ju heller!

Nu är soffan beställd! Blev en från Em-möbler tyvärr inte på rean, men inte så dyr ändå...En hörnsoffa i svart tyg, med divan och även bredare på andra hörnet så man kasta upp sig och mysa till det... försökte få till en bild men det gick inte att klistra in så ni fårse längre fram.... dröjer dock 8 veckor innan vi får soffan, men det är värt väntan....

Igår kväll var Zandra Chris och Lovelia här... Zandra lagade mat, potatisgratäng och inbakad fläskfilè, gissa om det var gott.... själv så stod ja för salladen vilket nog är bland det töligaste jag vet att skära till... skala potatis är i närheten också! Men det är ju såååå gott så det är bara att bita ihop.. Sofie kom förbi på en kaffe och blev kvar och fick mat, vi satt även och töla fram till ca klockan 22.00, mysigt dä! Alexander somna runt halv tio och sov helt otroligt ända till 06.45...
Han fick även en pyamas och en t-shirt av Zandra och Chris som de hade köpt på rean... Tackar så mycke igen!

Nu sitter vi här och har precis ätit en kvällssmörgås och druckit oboy... tur inte mamma är hemma och läser detta nu, oboy är en synd! Alexander har vart trött nu ikväll, har fart runt hela dagen och gått långpromenad så mycke frisk luft har han fått, så nu får vi se när Tussen vaknar inatt...
Han är sååå go, jag kan stirra mej blind i timmar på han, vill pussa "ihjäl" han, blir som stollig... Min Mirakelbebis!

Hoppas alla haft en skön helg..

Puss!!


Kommentarer
Fröken M

dom där ska vara jätte bra har jag hört :) hoppas allt är bra med er ! kram

2011-01-24 @ 13:24:26
URL: http://frokenmela.se
Anonym

haha ja Oboy är sjukt farligt för mamma de.... Louise äter allting godis o bullar o kakor hemma jämnt, inge jobbigt heller, sugen dygnet runt här !!

2011-01-24 @ 19:34:51
Jenny

Hej!

Jag är också på jakt efter Brio Bed Rocker och undrar vilket företag du hade hittat dem hos?

Hör gärna av dig, tack på förhand!

Mvh Jenny

2011-02-07 @ 15:57:14
Elin Knutsson

Vart köpte du dina Bed rocker?

2011-12-20 @ 16:37:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0