Bebisarna har anlänt!

Nu har båda tjejerna på jobbet fått sina små och på samma dag oxå, den ena skulle egentligen haft den 20 december så hon gick inte över så lite heller.... Den ena fick en tjej och den andra en pojk, men det visste vi ju redan innan... Så glad för deras skull:)

Idag fyller Karin 27år, GRATTIS till dej om du ser detta... hon ska också ha bebis i mars, ska bli så roligt! Min lille tuss endast skrattar sig igenom dagarna, otroligt glad hela tiden... man blir så full i skratt när man ser det där tandlösa leendet och hans jollrande, så go. Inatt sov han från 23.00-05.20 när Andreas gick upp till jobbet, då fick han lite ersättning sen somna han om bredvid mej till klockan 08.00, fick lite mer ersättning och låg och myste till 10.00, då Kristian ringde och fråga om det fanns nåt kaffe, å tur var väl det för hästarna var inge otåliga när ja kom ut... stackare!

Idag har jag fixat till mitt "gula" hår + klippt mej.... nu har ja lite halvlugg för första gången sen ja var liten... Han fråga om han fick klippa mej så och ja tänkte vad fasen de växer ju ut igen... lite jobbigt när det åker i ögat emellanåt men det är väl en vanesak, och när ja e hemma får jag väl ta till hårspänne!

Håret är något mörkare än vad ja brukar ha, men fanns inte så mycke att välja på tyvärr, nästa gång kunde han lägga i lite ljusare slingor... så ja får vänta så håret får vila,,,, Nu ligger min älskling och sover får se när han vaknar inatt.... eller ikväll!




tjockisen...

Idag har det varit riktigt skönt väder med sol, Alexander sov ute en stund idag också, jätte skönt och jag märker att han mår bra av det.... sötnosen!

Imorn är det sista arbetsdagen denna vecka för min älskling, sen är det hälja!
Älskar han sååååå!



Hoppas alla mår fint, nu ska jag titta på rean på mamashop!

PUSS


Kommentarer
Karin

Men ååå tack så mycket!!!

Så stor han blivit!!Jag måste komma nån dag...bara skolan är över såkommer jag!!

Puss och kram på er

2011-01-13 @ 20:11:03
URL: http://shoegalnogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0