Bäbis....

En Weoooo.......



Efter besöket på jobbet igår så var vi ute och gick i över 1 timme i det underbara vädret...




Mammas älsklingar kommer när ja ropar, får inte springa för långt bort..


Går förvånadsvärt bra med 2 hundar i koppel bredvid barnvagnen längs vägen...

Så efter min promenad kändes det riktigt skönt, alltid lika härligt att komma in efter en långtur..

Tog kort på min lilla ögonsten när vi var på ÖB häromdan,,,,



Idag har Alexanders farmor och farfar varit här.. Vi mötte upp dem på Bergvik och åt lunch med dem, köttfärsgratäng blev det, jätte gott:). Sen åkte vi hem till oss och drack kaffe, de hade köpt äppelpaj och vaniljsås, jätte gott. Alexander fick 3 jätte fina tröjor och ett par byxor, jag fick tulpaner och Andreas en t-shirt, bortskämda vi är:)... Alltid lika trevligt när de kommer och hälsar på, blir ju inte att vi ses allt för ofta när vi bor en bit ifrån varanndra...

Även Andreas kompis från Hagfors kom hit imorse för han hade skjutsat tjejen till tåget, av dem fick Alexander en vit bodie där det stod Most Wanted på, jätte fin!

Idag är VyssanLull tassarna beställda, och jag fick ett sms ikväll att de var lämnade på posten och är påväg till oss, ska bli spännande att prova..

Ha en skön kväll..

KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0