Alexander Träning..

♥Han bara ÄLSKAR sitt babygym han fick av mammas arbetskompisar, sååå roligt att ligga och sparka och slå med armarna... Han blir som stollig när han ser alla sakerna i luften.♥





♥Han tycker också att laban speldosan över sängen, är fantastiskt rolig...
Den spelar och åker runt också...♥.


♥Vill tipsa om en av de bästa sakerna jag köpt till Alexander och det är som en ställning man ställer i badbaljan så man slipper hålla i dem när de ska badas, mycket bekvämt, för jag tyckte det var så otrevligt att hålla i honom och samtidigt tvätta han, så de 199:- var värt allt, köpte den på babyproffsen för er som bor i närheten!♥

♥Ja, inatt sov han... precis hela natten ända till klockan 07.10 imorse, gissa om jag var överraskad när ja vakna och titta på klockan, sen ville han sova en stund till efter maten och vakna jämt innan 10.00, så här ska det inte klagas! Ändå konstigt nog känns det som jag inte fått nån sömn alls, har vart så i några dar nu, gör trött... men får väl skylla på att man får för lite sol...♥

♥Pappa ringde nu vid 10.00 och berättade att de var framme, satt på ballkongen, blåste ljummet och skulle gå ner på Happy Hour.. men guuud va gött! Det var det finaste hotellrummet de haft nån gång sa han, och de har ju ändå vart på en del olika så då var det nog riktigt fint... skulle inte ha nåt emot att byta med dom!♥

♥Imorn är det 2 månaders kontroll klockan 14.00, blir spännande att se vad de säger om älsklingen.♥

♥Hoppas alla får en fin söndag..♥

♥Puss!♥


Kommentarer
Sara

Vi har också köpt en sån badhjälp och det är så skönt, vi hittade våran på biltema för 79 kr tror jag att det var, som hittat.

2011-01-16 @ 20:38:21
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0