2 Månaders bebis!

Igår blev mamma och pappas bebis 2 månader, så stor jag blir... det fira jag med att sova från 22.30-06.00 fast morfar och pappa satt och prata för fullt ända till 01.45, det gick fint ändå!
Sen somna jag om och vakna 10.00, för att äta lite mat och få på mej kläderna!



Igår var premiären för grillning, tidigt eller sent, jag vet inte hur man ska se på det, men gött var det i alla fall! Tyvärr så blev jag illamående och helt färdig runt 22.00 tiden på kvällen, vet inte vad som blev.. blev så mycke förr om ja ätit vissa grejor, så det var tur att han sov så bra, visserligen hade Andreas gått upp och gett han mat, men man vaknar ju ändå till så det var skönt och sova ut!

Idag snöar det för fullt åter igen, ska gå ut och gå med mamma sen, skönt att få luft får sätta på sig massa kläder! Hoppas alla får en fin lördag...




PUSS♥


Kommentarer
Cissi

Hipp,hipp,hurra för världens finaste Alexander på 2 månadersdagen <3 puss&kram

2011-01-08 @ 13:21:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0