Stan med Pappa!

Japp idag har ja haft en heldag med min pappa:) Gick dit som vanligt imorse med vovvar och bebis för Lovelia var där, och hon blev lika glad som vanligt när hon såg Alexander och speciellt Toya som är hennes favorit:)

Sen vid lunchtid åkte vi in till stan och waynes såklart och åt lunch med min farbror och 2 andra kompisar till pappa, kycklinsallad med fetaost på waynes är inga fel!! Måste bara säga att jag vet inte riktigt hur ja ska vänja mej vid alla saker som ska med... jag har aldrig vart en person som har väska med mej överallt så det är nått nytt, men man vänjer sig väl... ja har ju åkt med pappa till stan och bytt bilbarnstolen mellan bilarna varje gång, så det är väl säkert därför ja tycker det är bökigt!

Jag har beställt världens sötaste overall till min lilla älskling, jag bara älskar dessa färger på barnkläder...
  
mT_babyB_4
Han kommer nog bli söt i denna  Me Too overallen tussen....

Alexander har sovit ett bra tag nu... redan vid 18 tiden börjar han bli otålig och gnällig, men vi har badat och lekt ett tag så han somnade vid 19 tiden... Jag och Andreas har sett på en norsk film Trollhaunter, sevärd!

Imorn är det torsdag, jihoooooo:)

See ya!

Puss!



Kommentarer
Mahlin

Åh, vilken superfin overall. Var hittade du den?

Kram, Mahlin

2011-03-01 @ 18:47:35
URL: http://mahlinp.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0