Snöskottning!!

Ja, idag har vi skottat 2 ggr å jag ser att det nästan är lika mycke igen:( har kommit ner nåt otroligt mycke idag! Det är 2 stycken som uppskattar det i massor, mina vovvisar:) De hoppar å leker å biter i snön, blir helt ombytta! Nu sitter jag p väntar på att älsklingen ska komma hem, Alexander har sovit en stund, är gnällig idag, tror han är lite hängig, känns lite varm.. Men kunde ju bli så efter sprutan igår! Maten står å väntar så ja hoppas han anländer snart! Puss å kram!


Kommentarer
AnnaMalin

Hej Louise!



TACK för hälsningen du skickade i samband när Liv föddes!! :-) Det är verkligen underbart som du skriver - så stort!



Vore jättekul att ses med de små någon gång :-)



Hoppas det är bra med er annars!! KRAM på er från oss!

2011-02-10 @ 23:54:49
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0