Regn ocg rusk...

Ja idag var det mörkt och rusk väder, töligt...

Gårdagens steg...



Förhoppningsvis är det älsklings sista dag för veckan... så mysigt när han kommer hem för helgen..
Idag ska vi väl inte göra så mycke, måste handla lite i alla fall, mindre kul... men lika bra att ta det innan Andreas slutar jobbet så är det gjort... Ikväll ska antagligen jag och mamma och kolla på lite kläder, ja har absolut inget att sätta på mej... jo, massor av kläder som är för små konstigt nog.. Så det ska bli sååå kul att gå in i provhyttten och prova kläder;)

Min lilla bebis håller på att vakna till nu, då är det dags för välling sen tar vi ut hästarna...
Inatt sov han från 20.00-05.05..


Inge go i munnen... koncentrerad är han på sin fot:)



Ha en skön dag...

PUSS!!



Kommentarer
F

Va duktig du är att gå =)

Jag har oxå köpt mig en stegräknare men kommer ut och går dåligt..men ska försöka rycka upp mig ;)

Kram

2011-02-03 @ 09:35:09
URL: http://langtarsa.blogg.se/
Karin

Hej på er!Sötonge han är då!!Å till veckan tänkte jag komma ut till dig???Massa kramar å kklart du får länkatill min blogg :) pöss å kjam

2011-02-03 @ 11:54:34
URL: http://shoegalnogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0