Morronmys med snutten..

Alexander bara ÄLSKAR sin snutte.. det bästa som finns det...


Godingen..

Vi myser alltid i soffan på morronen så gött... Vi är förkylda idag, så typiskt när vi skulle på babyrytmiken, men vill inte gå dit och smitta de andra små, så vi blir hemmavid....



Jag har hört han hela natten att han har hostat och grejat, så jag har legat halvvaken nästan hela tiden, för jag tror att han ska vakna till.. men han sov till 05.10 från strax efter 19.15 igår kväll inte så dumt;)

Mammas älskling Toya bara ÄLSKAR snön i stället hon... igår när vi var ute och gick sprang hon hela vägen ute i djupsnön på gärdet, och det var en bra bit vi gick... Älskade min♥



Men jag måste säga att jag tyckte det var bättre när vi var vid fryken och bada i somras;)
Hoppas alla får en fin dag, här eldas det för fullt för att få upp värmen bra!

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0