Äntligen torsdag!

Nu är morronmatningen färdig och brasan är tänd.. Sov inge gött inatt, låg bara och vred och vände mej hela tiden, så ja får väl kanske sova lite middag sen:)


Den här lille sov gött i alla fall...

Och dessa två:)


Bildkvaliten är ju inte av den bästa....

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på... ut och gå i alla fall och hoppas på att det inte blir för kallt. Andreas ska jobba i Hellefors idag så han har lite sovmorron, får gå upp vid 06.30 i stället, skönt för han...

Igår fick jag ett trevligt sms från Ingrid, min första svärmor... jag var tillsammans med hennes son när jag var yngre i ca 4 år och vi har hållt kontakten jag och hon... en underbar människa:)... så hon och några till kommer och hälsar på till veckan ska bli mycket trevligt ser fram emot det har inte sett henne på länge!

Nej, nu ska ja titta lite på televisionen...

Ett par bilder på Alexander i sin vagn igår på Waynes...





Puss!



Kommentarer
Fröken M

Lilla goingen :) Kram

2011-02-24 @ 17:58:29
URL: http://frokenmela.se
Karin

Botti! Han såg väldigt fascinerad ut av vagn mobilen! =) Vill pussa massor på han när han är så söt!! =D

2011-02-24 @ 22:47:18
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0