älsklingen...

då har han precis ätit välling och gått och lagt sig en stund igen:) Väldigt trött har han vart de senaste nätterna då han vill sova till efter 06.00 tiden, vilket jag såklart inte klagar över!

Så inatt sov han från 20.15-06.30 mycket skönt!

Klockan 10-11.30 idag är det spädbarnsrytmik, sen vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt.. ut och gå ska jag såklart, var lite sugen på att följa med pappa till stan om han ska dit, men ja fårse!

Brasan brinner för fullt, fanns såklart ingen ved inne så ja fick pulsa ut i snön, hästarna blev lagomt skrämda inne i stallet när ja traska förbi.. stackare,,, plogbilen har vart här redan:) inte av vanligheten att de kommer så fort, tackar!

Åh, vad ja längtar till våren, när man kan sätta sig i solväggen och bara ha en tröja på sig, finns det nåt skönare... när gräset börjar komma fram och fåglarna:) I år ska vi elda upp poolen med pellets så vi får det skönt tidigare utan att solen ska behäva värma upp den... vi kan ju såklart sätta på elen och elda upp den så, men gissa om det skulle bli dyrt.... Ska bli så roligt att se Alexander ta sitt första dopp med mamma eller pappa:)

Nu blir det lite tv innan det är dags att gå upp för dagen!

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0