brasan...

Får även brinna på dagen så ofta den kan nu... Tycker det känns som det drar genom huset... brrrr!
Pelletsen kör vi ju ute i hallen så där och i köket är det gött... men det tar ig lixom inte in i vardagsrummet så där får vi elda på... jätte mys men tråkigt när man inte vart hemma på en hel dag då är det litte kyligt...

Vart på stan och ätit lunch med Marcus och pappa.. Blev waynes trevligt var det! köpt Lovelias julklapp idag och skulle ha fixat Alexanders dammsugare men den fanns endast i rosa och det vill vi inte ha! Så ja får kika på nått annat ställe.
På fredag ska vi åka in till stan, jag, pappa, Andreas och Botti så ska vi köpa lite julklappar och gå å ta oss nån öl, en mysdag på stan som inte händer allt för ofta... Sen får vi åka med mamma hem när hon slutar jobbet vid 17.00 tiden.. perfekt!

Hoppas ni haft en fin dag!


Min moster och Alexander


mys♥

kram....


Kommentarer
Fia

Hej!



Har inte varit inne här på ett tag! Oj va mycket som hänt och vad stor han har blivit Alexander! Stora pojken ju! :)



Kul och läsa om er vardag!



Hoppas ni har det bra och god jul!

Kram

2011-12-14 @ 20:31:46
URL: http://fisfia.blogg.se/
AnnaMalin

Tack hälsar Liv ;-) Hoppas även ni får en fin jul! Har förresten lagt till dig bland mina länkar, hoppas det är ok. Lättare att klicka där, även om jag kan din adress nu ;-)

Kram!

2011-12-15 @ 11:09:43
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0