Bakar!

Igår baka jag å mamma och som alltid går det inte helt smidigt! Degen blev på tok för lös så efter den stått å jäst bra länge var det bara att knåda i mer mjöl...

Vi fick i alla fall till det på plåtarna och jag fick gå hem innan vi satte dem i ugnen för Alexander tyckte inte att det alls var roligt längre.. Klockan var ju ändå 20 så vad skulle man räkna med!

Mamma ringde lite senare och berättade att resultatet blev jätte bra! En måste ja provsmaka men det är alles! Tänkte ja ska gå bort å hämta dem sen å bjuda Klemens ( Madde ) på när hon kommer på en köpp! Försökskanin ;)

Annars pyssla vi med mycke igår.. Långpromenad på morronen, mötte upp Marcus på stan å fika, handlade, Fredrik och Marcus kom på en kopp, Toya var till Börje och sen bakning! Så det var gött att sätta sig framför tv:n sen på kvällen..

Ha en fin dag här väntas sotarna!



Kommentarer
Maddy

Haha, hade gjort iordning en påse lussekatter jag med, men då lämnar jag dom hemma. ;)

Syns snart min gumma! <3

2011-12-07 @ 10:32:01
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/maddy/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0