Andreas fyller år!

Igår var jag och Alexander till bergvik och köpte en klocka till Andreas... hade spanat in en klocka från police till han, jätte fin och hoppas han blir gla! Han har ju ingen klocka inte jag heller för man tittar ju på mobilen jämt... men jag har för mej om ja inte minns fel att han prata på att köpa en... så nu får vi se om ja valde rätt!

Blir inget kalas idag bara vi i familjen som myser till det, vi tar det på fredag i stället eftersom han kommer hem så sent!

Idag ska vi till Anna och David på föräldraträff, ska bli kul det... roligt för han att träffa de andra för han har vart gnällig nu igen... kliar nått fruktansvärt i tänderna på han, stackaren:(


mys bak vid poolen igår eftermiddag efter mamma dragit lite ogräs...

Igår var det tävlingslydnad igen... vi tittade på en hund i taget, jätte bra så man får tips och även se vad man kan förbättra.. Toya och jag fick till stå väldigt bra, det vill säga, jag går och Toya stannar när ja fortsätter, även ligg i rätt position börjar vi få in, ska bara finslipa... Men ja har ju perfekt som kan gå ut i paddocken på kvällen även till vintern för vi har en gatlampa uppsatt som belysning över den!

Nog om det!

Hoppas alla får en fin dag!

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0