Myst...

Nu har vi precis sagt hejdå till Benjamin och Martina, vi har myst, tölat, tittat på massa gamla kort och hållt på att skratta ihjäl oss.... vilka val man gjort tidigare i livet som man inte kan förstå!


Jag satte dem bredvid varanndra och fick till ett par kort:)


Alexander älskar sin napphållare, det roligaste som finns....

Innan de kom blev Alexander sååå trött efter han åt välling, så han somna i min famn och där fick han ligga kvar, det var inte igår, så låg han alltid när han var jätte liten, sååå mysigt tyckte ja det var nu....


goding...

Nu har ja precis ätit en låda med potatisgratäng och pannbiff från viktväktarna, rekommenderas varmt, dock krydda ja med vitlök, salt och vitpeppar så blev det mer smak, mums!

Igår var pappa och jag på wayne`s och tog oss en sallad, Alexander däremot såg ut så här, som alltid när det är dags för mej att äta....


morfars knä är bättre:)

De grejar med elen här till det nybygda huset, så min ena hage är väldigt fin för tillfället...



Men såg att de hadde lagt igen det idag, så det gick fort, endast ett hål kvar som måste vara öppet ett tag till, så vi får använda paddocken ett tag!

Jag vill att det ska vara sol, vad piggare man blir då!


ljusa kvällar är väl underbart...


Matilda får vänta utanför grinden när de leker, annars springer hon bara emellan dem!

Igår var Botti indianpojk på initiativtagande av sin pappa.... mycket läcker, inte alls lik en tjej;)


Mammas stora bibis:)

Nu är det tänkt att vi ska gå långpromenaden innan Sofie kommer...
Alexander ligger redan å sover i vagnen men anar att han är hungrig när han vaknar... så ja får hoppas han sover ett tag när ja går oxå annars vet ja inte... borde han göra!

Vill även säga grattis till Jessica som fyllde år den 23 april! Hipp Hipp Hurra!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Pöss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0