Lite påskpyntat...

Idag har det varit en dimmig och grå dag... Ca 6 grader varmt så det är ju ett pluss i kanten:) Otroligt mycke vatten ligger det här ute, stora sjöar, finns dock en som gillart- TOYA! Hon går inte direkt runt dem när vi är ute och går, nej rakt i, det är härligt det:) Sötnosen...

Alexander, jag och vovvarna var ner till ica och köpte påskfjädrar förut, så vi pyntade vår året runt kyckling som står i fönstret...




Den vill ja gärna smaka på;)



Påskriset glömde jag när vi var ute och gick så det fixade jag ikväll när ja var ut med hundarna, vi traskade över gärdena, jätte härligt var det... Dimman var jättte tjock och det duggade lite, men vad gör det, frisk luft, såååå skönt!

Häromdagen efter vi gått långrundan blev det vätskepaus hos grannarna, så mysigt med solen och brasan som brann, riktigt vårväder...







Alexander satt å njöt i sin vagn och tittade på brasan, klockan var nästan läggdags för han men han var inte alls trött, tyckte nog det var roligt att sitta och titta på allt runt omkring, och han är så intresserad när man står och pratar... gosungen:)

Roligt att se allt som händer med Alexander nu, t.e.x igår när jag hade han på armen vid bilen, så undrade jag vad han tittade på, då såg ja ju att Hobbe stod och stirrade på oss i hagen, så ja gick dit med han, då sken han upp som en sol... jätte intressant tyckte han det var... sträckte sig efter mulen på han... Även hundarna och katterna är såååå intressanta... Idag lyckades han få tag på Toyas läpp när hon stod och titta på han... så nu gäller det att vara med... vill ju inte att de ska bli rädda för han, då kan det bli lite fel... Men märks så att de tycker om han så mycke, för de går alltid fram å pussar på han, och ser de inte han om de vart ute så springer de å letar..♥

Hoppas alla haft en bra dag:)

Pussar från oss:)


Kommentarer
Cissi

Åh,gud va mysigt han har det i vagnen ute i friska luften goa botti :) klart han trivs med livet med dig som mamma. Han skulle aldrig kunna ha det bättre <3 Puss,puss

2011-04-03 @ 11:02:15
Sara

Jag har helt missat att ta fram påskpyntet, så nu är det bara att klä på sig och gå på risjakt! Tack för tipset!

2011-04-03 @ 11:48:46
URL: http://www.lillaunderbarn.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0