Bibisen och jag:....

Nu har vi precis gått långpromenaden med Toya och Alexander har ätit sin välling precis och jag druckit nutrilett choklad... tänk jag som inte kunde dricka de förut men nu gillar ja dem skarpt... i alla fall chokladen och skogsbären.... bra att byta ut en lunch med:)



Vi åt frukost med pappa imorse, så då fick han ligga och sträcka ut sig på golvet, innan det var dags för mangopurè... mums:)


Fina tröjan från morbror Chris♥

Pratade med Louise förut över skype hos pappa... åh vad jag saknar er, men nu är det inte länge kvar:) Imorn skulle hon och Marcus åka skoter... lät ju sååå kul! Hon skulle även skicka mej några bilder från deras åktur, som jag kanske kan få lägga upp här sen... lr?

Hon nämde även vad Marcus saknar Toya... hon saknar ju sin lekkamrat oxå....


Tilda och Toya vilar i hallen...

Nej, nu måste jag dammsuga och torka golven.... standard varje dag här, för även om ja torkar tassarna på dem varje gång de går in nu, så blir det skitigt av all lera som fastnar där man inte kommer åt...

Ha en skön dag sålänge....

Puss!


Kommentarer
Fia

Fina ni är!

Ja, det blir skönt när alla är på plats! Annars är allt bra, frånsett att Lowe hade världens magknip under kvällen.. Somnade helt utslagen!

Visst va det gött med lite sol idag när man va ute med doggsen, känns mycket roligare.. Men det blir ju rätt skräpigt inomhus nu, massvis med grus, skräp och gegg!

Allt bra med er annars?

Kramar!

2011-04-04 @ 21:43:31
URL: http://fisfia.blogg.se/
Karin

Va fina ni är gumman! O va duktig du är om du gillar nutrilett dom smakar ju blä.. =) Prova Naturdiet guava/papaya smoothie om du får chansen för den är jätte god! =) PUSS

2011-04-04 @ 22:41:44
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0