Jag är trött....

mmm, jätte trött faktiskt... insåg idag att det inte är värt att jobba så långa pass som ja gör, inte nu i slutet i alla fall... ska ja palla i 2 veckor till så är det bara att dra ner på timmar... så jag och min kassaledare har minskat dagarna en del för mej, vilket ja känner är värt massor för att ja ska stå ut ända fram tills 22 oktober... Man måste ju hela tiden vara pigg och alert när man jobbar med folk och det går ett tag känner ja sen blir ja skit sliten....

Fick även världens tryck neråt idag och som kramp som gick ut bak i ryggen och ner i benet, aldrig känt förut... så ja fick stå still ett tag och sen kunde ja fortsätta igen...

Annars är allt bra, känner av bebisen otroligt mycke i nedre regionen, en känsla ja inte känt förut, och även på det vanliga stället såklart där den har rumpan placerad...

Sov sött, hörs imorn...

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0