Vecka 15 avklarad!:)

Jaha då har man avklarat åter en vecka och det känns skönt, vill bara att det ska bli den 4 juni så ja får se att det verkligen är sant att ja har en bäbis i magen, just för tillfället har ja svårt att tro på det, men det är väl i och försig inte så konstigt när det tog 2 1/2 år att få till det!

En av mina kompisar fick en son i förrgår natt, en Benjamin.. gud va gla ja blev,, kan inte tro att det är sant händer så mycke runt mej nu känns det som.. Längtar tills ja träffar dem, och denna gången kan ja sitta där på bb utan att ha en klump i halsen för att ja själv inte lyckas bli gravid, nu kan ja va gla på riktigt!

Igår gjorde ja tacogratäng med fetaostsallad till min bror och hans tjej, min farbror, älskling och ja, det blev gör gött och höll på att spricka efteråt. Senare på kvällen blev det kladdkaka och grädde inga fel det heller! Älskling och Dick(min farbror) drack litegrann, själv så drack man vatten från sodastreamern. Vi såg på "This is it" jädrar va bra... mycke dans å musik, älskar sånt, ja höll på med dans i flera år när ja va yngre, hip-hop och jazzdiscorytmik var nog bland det roligaste ja visste, men kom märkligt nog massa annat i mellan... Det var en mysig kväll, de somna innan mej i soffan, kan det berott på vinet å maten tro?

Idag har det mestadels spenderats i soffan, hyrde en film "The Box", väldigt speciell film men bra! Min andra bror var här en sväng (Chris), han skulle egentligen haft med hela familjen men de hade vart på stan hela dagen så Lovelia var så trött så hon å Zandra åkte hem. Kanske kan träffa henne till helgen... Älskling å ja har vart ute och gått, vi går runt 2 sjöar som inte ligger allt för långt ifrån oss, perfekt tur.. Toya har även badat idag, hon är otroligt intresserad av vattnet, så hon tog sig ett par dopp!

Nej nu ska ja se på tv:n!

Ha det så bra... Kramar!


Kommentarer
Karin

Med tanke på va fort tiden går så kommer det va 4e juni om inte alls länge. =)

O den där taco gratängen låter himla god så receptet är nog nåt du får skriva upp så jag kan laga till nån dag.

Nu ska jag åka o jobba o det är en aningens tomt utan dig där. Ha det så gott o njut för snart är du tillbaka hos oss... =D

Pussar o kramar

2010-05-14 @ 08:20:49
URL: http://mycurse.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0