Unga Mödrar!

Åh, ja älskar att se på unga mödrar.. har börjat sett på det igen, hade ett uppehåll ett tag. Började med att ja såg det jämt när vi bestämde oss för att skaffa barn, men när ja insåg att det inte tog sig var det bara jobbigt att se på det.. alla lyckliga, å ja klarade inte ens av att bli gravid, värdelös kände ja mej rent utsagt! Men nu är det trevligt igen, för nu behöver ja inte sitta och oroa mej att jag aldrig kommer få uppleva det.

Jag blir hemma från jobbet oxå, är inte alls tipp topp, kanske är bättre imorn men kan ju inte chansa börjar ju 07.00, vill inte ringa och sjukskriva mej då när ja ändå vart hemma 2 dar. Jag är ledig onsdag oxå så då får ja vila upp mej ordentligt lika bra dä! Nu är det mindre än 2 veckor kvar till rul, åh va ja längtar, vill bara att det ska vara den 4 juni nuuuu!

Hoppas alla haft en skön dag, själv så har man legat i soffan..

Kramar!



Kommentarer
Karin

Tittar oxå på unga mödrar, fast är nog lite i din tidigare situation, blir mestadels arg o bitter att dom klagar så o inte vill ta hand om sina små knyten. Men ändå kan jag inte låta bli att titta för dom är ju ändå så söta dom små bäbisarna!! =)

Krya på dig sötnos!! Puss o kram

2010-05-24 @ 20:17:36
URL: http://mycurse.wordpress.com
Jessica

Åh va kul att du har en blogg! Måste jag följa. Jag ses gärna snart igen, va mysigt att träffa dej och Carisma hade ju sååå kul. Sköt om dej och krya på dej. Puss

2010-05-24 @ 20:31:16
URL: http://cariisma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0