Idag blir det slingor och klippning!

Idag har ja fått tid hos min kompis Malin för att göra slingor och klippa mej:) KLockan 11.00 ska ja dit, ska bli sååå skönt att bara slå sig ner i stolen!
Igår kväll hade ja ont i magen även en del i morse... tarmarna spökar och det är så töligt, blir ju orolig vad det kan vara. Kände även som ett "flimmer" nere i magen under en tid igår kväll.. kanske kände ja av bebisen, lite tidigt än men har läst om en del som känt liknande symptom.. Känner mej nästan precis som förut innan ja blev gravid, enda skillnaden är att ja e väldigt trött och ganska virrig, men annars har ja klarat mej utan spyor och det är ja gla för!

Efter 14.00 idag ska ja upp och hälsa på min uppfödares dotter till mina hundar.. ska bli trevligt att se hur hon bor. Hon har även kvar en valp som e 9 veckor hemma.. ska bli så mysigt att gosa med den, har nästan glömt hur det va när Toya va liten! Sen blir det väl stallet som vanligt, det är standard, finns alltid nåt att göra här! Ska försöka att klämma in en fika med min vän Sofie också, hon skrev att hon hade så töligt för hennes kille är borta å jobbar å självklart vill ja ses men känns som dagen är fullspäckad idag, har planerat in så mycke.

Nu ska ja sminka mej och snart e det dags att fara!

Pöss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0