Dålig uppdatering här... vecka 14 (13+3)

Japps så e det,, dålig på att skriva... är såååå jädra trött precis hela tiden, gör töligt, känner mej osocial i bött! Efter inventering å jobb i fredags, med ingen eftermiddagsvila, jo 15-20 minuter men va e det... lika med 0, så kändes det som ja va bakfull på lördagen när ja vakna.

Hade ställt klockan 1 timme senare för att ta ut hästarna alltså klockan 09.00 istället, kändes som nån hade kört över mej när ja vakna... stönade mej ut i stallet och halvsov hela utsläppet kändes det som.. hundarna gjorde sitt och vi gick in igen. Tog mitt täcke med mej ut i soffan och somnade direkt... Vaknade typ vid 12.30 lika trött fortfarande men där kunde ja ju inte ligga å sova bort hela dagen. Älskling å ja åkte till sommarlagret och beställde rottingmöbler till uterummet, köpte även till ett större bord för det var så litet det som hörde till. 1190:- gick allt på, lagomt dä!

Blev nöjd!

Jag ska även ÄNTLIGEN få en ny mobil efter 1000 vändor in och ut på onoff..
Det var som så att ja lyckades att få vatten i min mobil i november 2009, flöt i hela mobilen.
Lämnade i den (fullförsäkrad var den) men fick tillbaka den och de sa att det inte fanns nåt fel... så var det 5 vändor ända tills ja blev riktigt trött på dem.
Menigen var väl att trööta ut mej så ja skulle ge upp, de sa att det inte finns några fel på mobilen, medans jag visste att det inte gick och använda den normalt.. Då helt plötsligt upptäckte de att den var full med vatten i skärmen... öh.. vart e felet! Detta var en nokia xpress 5300 touch mobil. Jag sa att ja vägra få tillb aka en likadan modell eftersom ja blev avskräckt, mådde dåligt när ja såg den till och med.. så nu ska jag äntligen få en ny mobil med KNAPPAR inte en touchmobil igen för min del, så det blir en nokia 6600i:

Tror den blir toppen, bra kamera i alla fall 5 megapixel och liten å smidig!


Nu är jag i vecka 14, känns som det går såå sakta. Tänk om det inte finns nåt därinne.. får den känslan ibland, skitjobbigt. Tror det blir mer verkligt när man väl vart på första ultraljudet och fått sett en liten krabat i stället för en liten böna som vi såg sist. Vi har fått tid den 4 juni för ultraljudet en fredag då jag gått in i vecka 18.. gud va spännande!
Nej nu ska ja gå och göra nåt så enkelt som makaroner och köttbullar, beställning från min man!

Puss å kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0