Bröllopskalas!

Då har man precis kommit hem från bröllopskalas... det serverades paj,sallad med fetaost, rostbiff och potatissallad och coca cola för min del och ett badkar med öl och cider för de som kunde... öh typ alla utom jag men det gjorde mej inte ett enda dugg. Kände mej svullen som aldrig förr ikväll, visserligen är magen stenhård men jag känner mej som en fet gris... finnig å ful! Det är det väl värt i slutändan så inte för den delen. Trevligt kalas, vi satt ute så vi höll på att frysa ihjäl för det är rått som bara den ikväll, så Gustav, jag och Andreas åkte hem å hämta vinterjackorna.. Ja stanna väl 1 timme efter att vi hämtade dem sen kände ja att det räckte för mej... så nu ligger ja här med mina poppisar i sängen och värmer mej! Rambo ligger jätte tätt intill sin mamma å spinner så mysigt!

Imorn är det morsdag så då ska vi hem till mamma å pappa och äta mat, höll på att få en chock när mamma sa att det skulle bli pizza och kebab, sen kom ja på att de skulle bort till ett par ikväll och där brukar det bli väldigt sent så hon ana nog att hon skulle vara för dålig imorn för att stå med mat.. så det ska bli jätte gott gör inget för min del:)

Hoppas alla haft en trevlig kväll nu blir det tv:n!
Sweet dreams!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0