Tidig morgon!

Idag vakna ja tidigt.. ska gå upp om ca 45 minuter och ta ut hästarna. Idag ska jag på kurs, blir spännande det!

Åh, jag är så lycklig... kan inte förstå att det är sant! Var ute och åt lite mat igår, det blev en varsin pizza och älskling tog en öl. Ringde till Falun igår och berättade resultatet... damen i telefonen gratulerade så hjärtligt och sa att hon såg att ägget var super och att hon inte blev förvånad att det visade positivt! Så det kändes roligt att hon sa så. Idag ska jag ringa min doktor och berätta att det gick bra... ska få gå på ultraljud v.7 sa hon i Falun för då kan man se hjärtat på det lilla knytet.

Hoppas alla får en bra dag... skriver mer ikväll...

Kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0