JAG DÖR... JAG ÄR GRAVID!!!!!:)

Men herregud... 2 streck var synliga... vart ska ja ta vägen tro!!!!!!
Jag skakade och kunde inte sluta skaka... jag ville inte göra testet och bli besviken i morse... jag har dragit mej för denna dag!!
Men hjälp vad gla jag är,,, gråter och skakar om vartannat...
Lyckligast i världen,, har aldrig trott att detta kunde hända... Ett enda embryo blev det.... inget till frysen.. men det var tydligen rätt!!!

Har inte velat skriva nåt i bloggen för ja har tyckt allt vart jobbigt men nu ska det skrivas!!!

Kramar!!



Kommentarer
F

Å stort GRATTIS va kul då kan vi följas åt igen :) Imorgon ska vi på vul hos Arne, spännande! Kram

2010-03-01 @ 21:47:08
URL: http://langtarsa.blogg.se/
Maddy

Fy fasen vilken känsla! Blev alldeles tårögd och lycklig för din skull igen nu när jag läste det 1 ½ år senare..hahah!

Vilken resa! Men vilket barn det blev. Tror jag vågar säga att han var värd all smärta och besvikelse du kännt.. Alexander <3

2011-11-24 @ 10:56:26
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/maddy/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0