Dålig på att skriva!

Vet inte vad det blivit med mej... har ju vart gör dåligt på att skriva.. Jaha här knallar det på som en säger.... var ju tvungen att göra ett clearblue test i torsdags så jag har ett med ett pluss på oxå, det andra visade ju bara 2 streck så nu har ja både och... Blev helt plötsligt nervös när ja satt där på toan och skulle vänta på testet.. tänk om det inte visar +... men det gjorde det allt, på en gång när testet blev rödfärgat kom plusset fram... hann knappt blinka!
Imorn ska jag lägga ut bilder så att ni får se:)

Den 23/3 ska vi på ultraljud, blir spännande värre det... Två dar innan min födelsedag... åh, va ja längtar! Har valt att vänta att berätta för alla som inte vet vad vi gått igenom till typ vecka 12, om ja orkar hålla mej! Man får gå och suga på karamellen!
Fick brev i från Falun idag... vi skulle fylla i ett frågeformulär efter vi vart på ultraljudet och skicka iväg till dem.. lite allmänna frågor bara hur vi tyckt det varit och så.

Jag och älsklingen kom precis in från stallet... fixade ordning alla boxarna idag för den ena tjejen är bortrest...

Nej nu ska ja surfa runt lite..
Lycka till alla som kämpar!
Kram kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0