Vecka 18 avklarad!

Idag är det min lediga dag och den startade med att ja åkte till Malin och fyllde i mitt hår, störde mej så på min utväxt, och ja blev jätte nöjd... lite grå-ton i luggpartiet men det går bort efter 2 tvättar annars tar ja mitt skum som är köpt hos frissan som tar bort om det blir knas när man gör håret ljust... skit bra! Pappa tyckte vi skulle grilla hos oss ikväll så det bar av till ica efteråt.. inge bra att handla hos konkurrenterna, svindyrt blir det! Men det handlades lite kött, korv, majs, champinjoner, potatissallad, såser m.m m.m Även min farbror följer med å grillar, så ja får väl köra hem han ikväll för dom vill inte gärna grilla utan vin.......

Nu har ja legat ett par timmar i solen men ja blir så rastlös, blir så varmt inne i vår gryta vid poolen, nu ska man inte klaga men vill gärna kunna slänga mej i om ja ligger och solar och 20 grader tycker ja är lite väl kallt... Snart blir det röj i huset, dammsugaren står och väntar och dammtrasan...
Sätter in några bilder på min älskling....


Det är varmt nu....



En lite dålig bild på halva poolen oxå!


Hoppas alla haft en lika skön dag som ja!

Kram!!!!


Kommentarer
Marina

Fin häst!!!

Den där poolen skulle man ha=D

2010-06-04 @ 11:20:46
URL: http://tilldendagen.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0