Värmebölja!

Ja idag var det riktigt hett ute, känns att sommaren är på G! Har varit förbi min pappa och ätit frukost i solen jätte härligt! Hundarna tycker det är jätte varmt nu, och det känns att min kropp tycker det är jobbigare med värmen än va ja brukar göra.. men ja älskar värmen och att det är ljust största delen av dygnet! Vi bor även i ett myggrike.. det går inte att sitta ute på kvälarna så vi ska inhandla en dyrare variant av en maskin som ska få bort det mesta av myggen och ja hoppas verkligen att det hjälper, töligt att slänga ut 5000:- på nåt som inte fungerar, men den ska ta 2000kvm står det så vi får chansa!

Idag har ja en härlig jobbdag 13-19, inga fel, då hinner ja även mycke när ja kommer också.. Ska gå ut och beta med min häst så han får tugga i sig lite gräs, håller på att spara en hage till han där det växer upp gräs, men just nu så är det helt barskrapat i hans hage där han går så ja tycker synd om han... Igår prata ja med min yngre bror som e på Mallorca... de hade vart ute och ätit mat, och på vägen hem åkte de häst och vagn.. De hade 35 minuter ifrån stan så de tyckte det var gött att inte behöva gå så då betalade de 15 euro och fick åka häst och vagn..

Jag är även dötrött idag också, skittöligt.. trodde det hade gått över men det har väl tagit omtag igen.. blir så jobbigt när man jobbar bland folk hela dagen och ska va trevlig och alert också är man inte det egentligen. Nu är det snart fredag och vår ultraljudsdag, åh va ja väntat, hoppas bara allt är bra också, är lite orolig men det kommer ja nog vara hela tiden till bebisen kommer..

Hoppas alla får en bra dag!

Pöss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0