Trött, trött och yr...

Idag fick jag återigen en jätte gla nyhet:) händer massa grejer här som ja inte kunde ana men skit kul såklart! Jag själv är jätte trött och yr som bara den... måste höra på freda när ja ska till barnmorskan om det finns något ja kan äta för att stilla yrheten... Idag jobba ja 10-18, men som sagt var jobbigt för ja kände mej inge fräsch... svårt att förklara... har även spänt, dragit över magen idag precis som inte underhuden räcker till... ja som ni förstår så kan ja inte riktigt förklara känslan men det är inte behagligt... växer väl antagligen...

Svar angående sovgungan: Jag tittade på unga mödrar och där hade en tjej sin bebis upphängd i taket.. gick ut och googla på sovgunga efter det och då kom mawok sovgunga upp, på så sätt fick ja upp ögonen för sovgungan...

Ikväll fick ja potatis och köttfärslimpa hos mamma å pappa, jätte gött:) Nu är det dags för att somna för ja börjar 08.00 till morronen..

Må gott!
Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0