Sängdags...

japp då va man hemma igen efter midsommarfirandet... inte älskling för han skjutsa ja bort te brorsan som har massa folk hemma nu när mamma å pappa är borta.. hoppas inte det går sönder massa grejer eller att nåt blir förstört där, man vet aldrig! Har vart en trevlig eftermiddag och kväll.. Börja med att Marcus, jag och älskling låg en stund bak vid poolen, de bada och ja låg och jäste.. men såklart blev det inte långvarigt innan mörka moln kom in.. Min farbror kom till oss vid 14 tiden, älskling å jag åt sill och potatis med gräddfil, ägg och gräslök, och eftersom Dick inte äter sånt åt han korv med bröd..

Vi åkte sedan till ett par bekanta till Dick nere i skåre, blev sittandes där 1 och en halv timme innan vi skulle vidare.... jag tycker ärligt talat det är dööööööö tråkigt att köra runt folk som dricker + att det kvittar för mej nu att ens vara med, blir så osocial känner ja, vill bara ligga hemma på soffan och se en bra film.. räcker gott och väl för mej, blir ju så jädra trött å sleten... Men trevligt var det, god mat och tårta till efterrätt...mums!

Jag fick spruta på min häst myggmedel nu när ja kom hem för han bara gick runt runt hela tiden.. är ju helt bedrövligt med mygg här, går inte att vara ute.... Bebisen håller på för fullt just nu, har inte känt något på hela kvällen men när ja kom hem till lugnet börja det hållas igång, mysigt, ska ligga och bara njuta nu så får vi se om älskling kommer hem inatt, men om ja inte känner han allt för dåligt så kommer han nog somna där borta tyvärr....

Hoppas alla haft det underbart, känns skönt att det bara är lördag imorn...

Pussar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0