Moler i magen!

Idag har det varit en dag som ja vart jätte trött.. dagen började med att ja nästan inte tog mej upp, låg ända till 9.30 och ville inte gå upp då ändå men hästarna är ju tvungna att få mat så det va bara att pallra sig ut. Sen gick jag bara in och satte mej vid tv.n och datorn och var hur sömnig som helst och så har resterande av dagen sett ut! Det kör som bara den i min mage idag, ikväll när ja suttit ner har ja känt att det vart rörelser där inne, inga sparkar lr så men att det finns nåt där i alla fall.

Magen är svälld som alltid på kvällen känns som ja ska spricka, och nu är ja bara i vecka 18 undra hur ja känner mej längre fram, ja ska inte klaga nu redan, men det är en känsla som ja inte är van att känna, det är mycke som händer i kroppen nu... Och inte tala på min kondition, blir andfådd för minsta lilla, skit jobbigt, speciellt nu när det börjar bli varmt.. men jag älskar mitt liv nu så ja får må hur dåligt som helst, detta är inget mot hur ja har mått innan...

Vovvisarna mår bra, Toya håller på att dö av värmeslag bara och Matilda löper... Nu är det dags att prova om det går att para Matilda.. har inte gått de gångerna vi provat på kenneln och nu är det sista chansen annars blir hon för gammal så vi fårse... då blir ja utan henne ett tag när hon fått valparna för då ska hon vara hos sin andra mamma på kenneln... kommer bli jätte tungt men ja kommer nog i och försig vara där nästan varje dag för ja måste ju lämna Toya där när ja jobbar så hon inte behöver vara själv hemma..

Älskling kom hem idag, blev så glad, vi unnade oss en kebabtallrik var, bara för ja var lat och inte orka gå in å handla efter jobbe så är det ibland... Längtar tills torsdag då ska ja till Malin och fixa min utväxt, stör mej så på den så nu får det bli av på nåt sätt!

Hoppas alla haft en skön sommardag/// Pussar från mej:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0